السبت، 26 أبريل 2008

لو كان لكل واحد سلاح ... يبقي سلاح الصحبة

الحمد لله .... أنضميت للمدونة و بردة الحمد لله ليا مكان تاني أضيف فية أفكاري و أضمن كمان يطلع عليها ناس أكتر ... أكتر بكتير
انا شخصية مطرقعة شوية و علشان كدو انا حبدأ انهردة بأول مشاركة ليا معاكو وهو حصري الي حد ما

أيها السادة جاء لنا هذا الخبر العاجل
و افت مصادر مدونة الصحبة الشبابية ان الحزب الوطني يُجنِّد 40 شابًّا للسيطرة على "الفيس بوك"
التفاصيل ... بمدونة الصحبة


الحاجة التانية و المهمة اللي عاوز فيها رددكم .... انا كتبت موضوع بأسم (( رحلت الأخوان برحيل البنا ))
انا في الموضوع دة اتكمت عن الحالة السياسة قبل دعوة الأخوان المسلمين , و كمان عملت مقارنة بين الأخوان في عهد الامام البنا مع العصر المعاصر و بصراحة انا مش لاقي ردود أبدا مع اني بعت لمدوني الأخوان وبردة مش عاوزين يردوا عليا أبدا قلت أقول الموضوع فين ؟!! ملقتش انسب من مدونة كل العرب لعرض الفكرة .... و متنسوش ان الموضوع موجودة علي مدونتي مدونة الصحبة

الحاجة الأخيرة
انا عاوز من ادارة مدونات كل العرب ... انها تساعدني في حمل رسالة الصحبة و طبعا انا متفائل جدا جدا بيها و بشكرها علي و قوفها بجانبنا
وطبعا
أتمني من كل زوار مدونة كل العرب المناقشة في مواضيعي اللي بهاجم فيها الأخوان في مواضيع الحلقة المحظورة
و الرد عيها بالمنطق و العقل

مواضيع من نفس التصنيف



0 comments:

إرسال تعليق

ليصلك جديد المدونة

ادخل بريدك الالكتروني